Pages

Thursday, March 29, 2012

Janda seksi tinggal anak untuk berkaraoke



Janda seksi tinggal anak untuk berkaraoke


LANGKAWI: Seorang janda sanggup meninggalkan anak tunggalnya berusia setahun dalam jagaan ibunya untuk berhibur di sebuah pusat karaoke bersama adik perempuannya dan rakan sebelum dicekup pihak berkuasa, kelmarin.

Wanita berusia 20-an itu dan adiknya berusia belasan tahun dikatakan baru mengenali seorang lelaki dan berkaraoke dalam bilik tertutup rapat ketika serbuan dilakukan anggota Pejabat Agama Daerah Langkawi (Padal), kira-kira jam 12.30 tengah malam kelmarin.


Malah, kedua-dua beradik itu didapati berpakaian seksi sehingga menimbulkan syak mereka berkelakuan tidak senonoh di khalayak ramai.

Pegawai Penguat Kuasa Padal, Rosyadah Ramli berkata, wanita berstatus ibu tunggal itu antara lapan orang berusia antara 20 dan 25 tahun yang ditahan dalam operasi cegah maksiat di sebuah pusat karaoke di Kuah, dekat sini.


Beliau berkata, pihaknya yang membuat pemeriksaan di tiga bilik karaoke itu menemui janda terbabit menyanyi bersama adiknya dan seorang lelaki berusia 20-an.


Katanya, pemeriksaan di bilik kedua pula menemui sepasang kekasih bersama seorang rakan dan sebuah bilik lagi terdapat seorang lelaki dan dua wanita.

Click Here

“Hasil pemeriksaan mendapati mereka mengaku bukan pasangan mahram atau suami isteri menyebabkan semuanya ditahan untuk membantu siasatan.


“Kes disiasat disiasat mengikut Seksyen 9(3) dan (4) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kedah 1988 kerana berkurung sehingga mendatangkan syak, dan turut disiasat mengikut Seksyen 5 enakmen yang sama,” katanya.

Semua mereka dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kuah untuk dibuat laporan tangkapan sebelum dibawa ke pejabat agama untuk diambil keterangan dan dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah Langkawi untuk dibicarakan.

Hakim Syarie, Syeikh Bisyamudin Adha Baharom menjatuhi hukuman denda terhadap enam daripada mereka sebanyak RM200 seorang manakala dua lagi dikenakan denda RM280 kerana duduk di bilik gelap dalam keadaan mencurigakan.
p/s : gambar xde kaitan pun..hahahhaha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...